Quartier Bleu valt in de prijzen op Grand Prix Contentmarketing

Tijdens de uitreiking van de Grand Prix Contentmarketing in Utrecht was het fingers crossed en duimen maar (met stiekem een beetje nagelbijten) voor de aanwezige content kings and queens van Impuls Communicatie. Niet veel later was het dan weer high-fives à volonté: de award is binnen!

Donderdagavond 17 november viel Impuls Communicatie in de prijzen tijdens de Grand Prix Contentmarketing. Samen met het Nederlandse bureau Zandbeek waar we mee samenwerken, waren we drie keer genomineerd: als ‘Beste Content Campagne’ (Toerisme Limburg), ‘Beste User Generated Content’ (Quartier Bleu) en ‘Beste Marketing PR Campagne’ (Quartier Bleu). Die laatste nominatie konden we verzilveren. Reken maar dat dat een mooie bekroning van ons werk is!

Bouwputtoerisme = king

blog_header_winnaar

Voor Quartier Bleu, het nieuwe Hasseltse stadsdeel langs het water, lanceerden we eerder dit jaar het zogeheten ‘bouwputtoerisme’ met een unieke infobox met tribune. De werf aan de Kanaalkom komt in elke stap van het bouwproces aangenaam tot leven door initiatieven die de buurt betrekken bij het project. En ook lokale kunstenaars hebben hier ruimte om hun ding te doen. Gedichten, kindertekeningen, street art … Kortom: aan content geen gebrek!

Dat vonden ze in Utrecht duidelijk ook. Onze expertise in contentmarketing is daarmee niet langer een ambitie, maar een feit. Ook in 2017 gaan we dus een sterke focus leggen op dit vakgebied om de trends telkens een stapje voor te blijven en onze klanten te begeleiden naar award-winnende communicatie.

De felbegeerde award pronkt intussen op de schouw in Hoeselt: een onderscheiding om trots op te zijn! (Morgen zijn we weer bescheiden, beloofd!)