Infrax

Klant

Infrax

Opdracht

Interne campagne ‘minder vergaderen’

Less is more

Minder vergaderen als missie + Impuls Communicatie als partner = een spraakmakende interne campagne om medewerkers aan te sporen tot een gedragsverandering. Corporate communication met een vleugje sensibilisatie en humor.

Shoot it

Ons creatieve team shootte samen met een fotograaf 6 ludieke campagnebeelden. Echte Infrax-medewerkers speelden een dagje voor model. De authenticiteit straalt dan ook van de beelden af, wat de doeltreffendheid verhoogt.

Van inhoud tot inspiratie

De slagzin ‘Is de vergaderzaal je tweede thuis?’ roept Infrax-medewerkers op tot het in vraag stellen van hun werk- en vergadergewoonten. Onderaan de poster wordt een call-to-action met een aantal tips verwerkt om meteen een resultaatgerichte impact te motiveren.

Resultaten

Duidelijke impact op het aantal en duur van de Infrax-vergaderingen.

Aan dit project werkten bij Impuls Communicatie

Jürgen Buekers

Managing partner

Bert Braet

Creative director

Christophe Michiels

Creative

Julio Colomo

Creative

Loe van Olffen

Creative

Vanessa Gerrits

Copywriter

Expertises

  • Conceptuitwerking
  • Copywriting
  • Print
  • Interne communicatie
  • Huisstijl
  • Fotografie
  • Strategie