TRIXXO

Klant

TRIXXO

Opdracht

Conceptuitwerking, lancering nieuwe naam, wervingscampagne huishoudhulpen.

TRIXXO takes off

Dienstencheques- en interimbedrijf TRIXXO kwam naar ons toe mét een nieuwe naam, maar zonder concept. Enter Impuls Communicatie. De nieuwe baseline ‘Trust our service’ zet de eveneens door ons ontwikkelde huisstijl (inclusief logo) kracht bij in een fullservicegeheel.

In media res

Om de naamsverandering kenbaar te maken, organiseerden we in Antwerpen een groots persevent in aanwezigheid van minister Muyters. Ook de lancering in de media miste zijn doel niet met een tv-spot op VTM/Vitaya en een radiospot op Radio 2/MNM.

Van concept tot uitrol

De wervingscampagne voor huishoudhulpen volgde als eerste campagneuiting. Via socialmediaspotjes en -ads (Facebook, Google Adwords etc.), een tv-spot (VIJF), huis-aan-huisflyer en een interne brochure/mailing rolde TRIXXO over alle tongen in de sector.

Resultaten

Perscommunicatie

  • Print media: 6 publicaties
  • Audiovisuele media: 2 publicaties
  • Online media: 11 publicaties

Webbezoekers

18 575 bezoekers tijdens de looptijd (2 weken) van de campagne

Aan dit project werkten bij Impuls Communicatie

Vanessa Gerrits

Copywriter

Nelis Linsen

Communicatieadviseur

Loe van Olffen

Creative

Bert Braet

Creative director

Julio Colomo

Creative

Julie Vandebosch

Webdesigner

Cynthia Chorkawa

Accountmanager - persverantwoordelijke

Muriëlle De Mesmaecker

Accountmanager

Expertises

  • Branding
  • Contentmarketing
  • Copywriting
  • E-mailmarketing
  • Huisstijl
  • Perscommunicatie
  • Print
  • Rekruteringscommunicatie
  • SEO + SEA
  • Social media strategie
  • Strategie
  • Video