De Voorzorg goes live – Impuls Communicatie

De Voorzorg goes live

Klant

De Voorzorg Limburg

Opdracht

Interne communicatie

Solid(air)

Interne communicatie in een tijd bomvol verandering: hoemoetda? In opperste coronapaniek bleef De Voorzorg Limburg non-stop gefocust op de dienstverlening naar hun leden toe én het informeren van hun eigen team. Samen met een toegewijd accountduo, een copywriter en een studio vol creatievelingen uit de Impuls-stal werd de toekomstvisie vertaald van “bwa, een beetje wollig” naar daadkrachtig en solidair.

Het ABC van de bondgenoot

De zwarte-witte beelden met – hoe kan het ook anders – a touch of red stralen samenhorigheid uit en ook het taalgebruik werd overgoten met een sausje à la archetype De Bondgenoot. Eenvoudig gezegd: we gingen van ‘desalniettemin’ naar ‘maar’. Want laagdrempelig communiceren, da’s een must als je de mutualiteit van alleman wilt zijn/worden/blijven.

Livestream-event

Houvast bieden en groepsgevoel creëren in tijden van corona, dat maakt nu juist het verschil. Daarom organiseerden we een webinar die alle medewerkers samenbracht. In een gemoedelijke sfeer en boordevol enthousiasme vertelde de directie tijdens deze livestream over de uitdagingen en vooruitzichten van medewerkers en organisatie. Het resultaat? Een veelzijdig event, dat motiveert, inspireert en duidelijkheid brengt.

Expertises

  • Event marketing
  • Grafisch ontwerp
  • Branding
  • Conceptuitwerking
  • Copywriting
  • E-mailmarketing
  • Fotografie
  • Huisstijl
  • Interne communicatie
  • Print
  • Strategie
  • Video
  • Webdesign