Hörmann zet de puntjes op de ö! – Impuls Communicatie

Hörmann zet de puntjes op de ö!

Klant

Hörmann

Opdracht

Conceptuitwerking

Ons favoriete cöncept

Hörmann zet de puntjes op de ö. Bam! Zowel onze studio als het management van Hörmann wist direct dat het goed zat toen dit concept het levenslicht zag. Vertrokken vanuit het kwaliteitsgerichte DNA van Hörmann als expert in (garage)poorten en buitendeuren, bleven we trouw aan hun Duitse roots door de umlaut in de verf te zetten. Het resultaat? Een campagne met meerjarige draagkracht die een marktleider als deze meer dan waardig is.

USPuntjes

Het grafische element in de oranje huiskleur vormt een sleutelgat waardoor we diverse USP’s van de populaire poortenmaker highlighten. Veiligheid, isolatie en duurzaamheid. Maar met de slogan spelen we ook sterk in op de servicegarantie. Team Hörmann rondt elke poortinstallatie pas af wanneer de puntjes op de i, euh, ö staan. Net zoals bij Impuls Cömmunicatie eigenlijk. Een uitstekende match tussen twee experts dus. En als we nog eens een nieuwe voordeur nodig hebben, weten we waar aankloppen!

Expertises

  • Grafisch ontwerp
  • Branding
  • Conceptuitwerking
  • Contentmarketing
  • Copywriting
  • Fotografie
  • Huisstijl
  • Print
  • Strategie
  • Video
  • Webdesign