UCLL goes digital – Impuls Communicatie

UCLL goes digital

Klant

UCLL

Opdracht

Communicatie online infodag

Keep moving on(line)

De ‘Moving Minds’-campagne met de bewegende schuifpuzzel en de slogan ‘Verschuif je blik’ werd – met wat tweaks van ons creatieve en strategische team – behendig omgevormd tot een coronabestendige variant: conference call-stijl! Zo klikt het plaatje naadloos in het communicatiegeheel zonder blind te zijn voor de uitdagingen van life as we know it in 2020.

Attentie voor de advertentie

Met deze aangepaste campagne hebben we o.a. geadverteerd op nieuwswebsites, VTM GO, VRTnu, Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube en Google. Maar liefst 1.386.435 views en 6405 kliks op Facebook en Instagram later kwamen we uit op 3000 unieke bezoekers. Net iets groter dan de gemiddelde sociale bubbel dus en zelfs meer dan het aantal inschrijvingen voor de gemiddelde offline infodag. En maar goed ook, want als er iets is dat dit jaar bewezen heeft, is het wel dat we meer Moving Minds nodig hebben in de wereld.

Expertises

  • Event marketing
  • Grafisch ontwerp
  • Conceptuitwerking
  • Copywriting
  • Media – planning & buying
  • Social media strategie
  • Video